Stole my heart 10

 
Elinas perpsektiv:
 
- I'm just going to get my bag . sa jag och sprang och hämtade min svarta axelremsväska.
Sen drog vi in till stan.
Harry tog tag i min hand sen gick vi hand i hand på stan.
Efter en stund kom det massa paparazzis men Harry brydde sig inte.
Jag tog bara för min hand för ansiktet.
- Do they bother you? frågade han
Jag nickade och sen sa han åt dom att dra och jag antar dom vart lite skraja för dom stack efter.
Efter en stund såg jag och Fanny Forever 21. Vi tittade på varandra och sprang dit.
- HEY WAIT FOR US! ropade killarna
Vi brydde oss inte vad dom sa och fortsatte springa in i affären.
Jag hittade 2 linnen, 1 par shorts och en söt blommig klänning.
Jag var precis på väg och betala men då säger Harry.
- I pay.
- But i want to pay. sa jag
- No no no, i pay. sa han och log sen betalade han
Efter det gick vi in på Victorias Secret sen  sephora, topshop, mac och massa andra affärer.
- I want to eat. sa Niall och tittade ner i marken
- Not yet. sa Louis
- But i'm hungry. sa Niall
- You're always hungry. sa Liam
- I'm sorry for having a crush on food. sa han och tittade på Louis
Vi skrattade åt han sen shoppade vi lite till.
- I'm hungry. sa jag
- FINALLY, someone is hungry can we go and eat now? sa Niall och log
- Yeah sure. sa jag och log
Vi gick till en resturang nära köpcentret för det fanns ingen god resturang i köpcentret.
Jag beställde en grekisk sallad och efter en stund kom vår mat och som vanligt åt Niall upp först av alla och jag och Fanny var dom sista som åt upp.
- So what are we gonna do now? frågade jag
- i don't know, maybe go to the tivoli? sa Fanny och log
- Sure. sa jag
Sen gick vi dit och harry vann en nalle åt mig.
- Let's go for a rollercoster! sa Zayn
- Yeah come on. sa jag
- I don't want to. sa Harry
- Pleease. sa jag och gjorde puppyeyes
- Okay if you hold my hand. sa han
- Ofcourse i will. sa jag och kysste honom och tog tag i hans hand och sen gick vi till dom andra som stog i kön.
- Så du fick med honom? frågade Fanny
- Japp. sa jag och log
När det var vår tur satte jag mig bredvid Harry och Fanny. Jag tog tag i bådas händer sen började karusellen.
Jag tror jag skrek igenom hela sen när den var slut skrattade vi alla.
 
Fannys perspektiv :
Efter karuselen så gick jag och Zayn till kärlekstunneln och åkte.
"Zayn, I love you so much!" sa jag och tog hans hand.
"Not so much that I love you!" sa han och kysste mig mjukt på läpparna.
Vi åkte den och sen sa Louis.
"Can we go home, I'm tired?"
"Okey, I'm tired to" sa jag och tog Zayns hand och vi gick till bilen.
Vi åkte hem och jag gick upp på Zayns rum och bytte om.
"Zayn can we go up and look at a movie?" 
"Yeah sure, goodnight everybody!" sa han och vi gick och krama alla och sen gick vi upp.
"Witch movie?" sa han.
"A romantic!" sa jag och han valde någon film och när den va slut så va klockan runt halv 12.
"Goodnight darling!" sa jag och kysste han.
"Goodnight sweethear" sa han och sen somna jag på en gång.
Nästa morgon vakna jag av att jag mådde illa och kände mig kallsvettig.
"How are you feel?" sa Zayn när han vakna.
"Not so good, I think I have fever.." sa jag och han gick in på toan och hämta febertempen.
"Yeah, 39,8" sa han och titta på mig.
"Oh.." sa jag.
"Can you get Elina here?" sa jag sen.
"Yeah ofcourse!" sa han och han försvann och sen 1 minut senare så kom dom.
"Vad är det?" sa hon och satte sig brevid mig.
"Jag har feber, så kan inte göra nåt idag" 
"Åh va tråkigt, vill du ha nåt?"
"Zayn hämtar lite mat till mig, men vad ska ni göra idag?"
"Vi tänkte bara va här hemma"
"Okej" sa jag och log och sen så kom Zayn och Elina gick ut.
"I can be here al day whit you if you wanna to!"
"Yeah, but just if you want to!" sa jag och log.
"Everything for you!" sa han och satte sig brevid mig och starta tven och käka frukosten som han hade kommit upp med och sen så låg vi oss mös lite och runt halv 5 så somna jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback