Loved her first - part 11

 
Vanessas perspektiv:
 
Äntligen efter en månad hade jag kommit hem.
"Oh Nessa!" sa Jenna och flög över mig och gav mig en kram.
"Omg i can't believe you're here!" sa hon och släppte in taget om mig.
"Me neither it feels like forever since we met last time!" sa jag.
"I know!" sa hon och släppte taget om mig.
Sedan kramade jag om dom andra hårt men det var fortfarande lite awkward mellan mig och niall fast jag var jätteglad och se honom.
"I missed you." sa han tyst så att bara jag hörde.
Jag och log och gav han en puss på kinden.
Sedan kramade jag om dom andra igen. Sen såg jag min familj gående imot oss.
Jag sprang och kramade om dom så fort jag bara kunde.
"We missed you so much!" sa mamma.
"Not me." sa Mason och flinade.
"I know you did." sa jag och kramade om honom igen.
"Okay maybe a little." sa han och bärde upp mig sedan släppte han ned mig och jag hukade mig ner så jag kunde hälsa på Justin.
"Hi babyboy." sa jag och pussade honom.
"Nessa." sa han och skrattade.
Jag gick tillbaka till Jenna och killarna igen och familjen följde efter.
"So what are going to do now?" frågade Jenna.
"Uhm i wanna change my clothes and fix me a bit because i've been on that plane in seven hours." sa jag och flinade.
"Okay we'll go back home and then we're up for something?" sa hon och log.
"Sounds great." sa jag och vi åkte till deras hus, alltså Jennas och killarnas hus.
När vi kom fram gick jag in och fixade i ordning mig på toaletten http://www.polyvore.com/cgi/set?id=84760922.
När jag var klar gick jag ut till dom andra.
"So what are we going to do?" frågade jag.
"Wow you dress girly without my help." sa Jenna och flina.
"Shut up." sa jag och flinade.
"Jenna has something she needs to tell you." sa Louis och log.
"Uhm you know the school Julliard you got in to." började hon .
"Yeah?"
"Well i searched for the model line and you know what i got in!" sa hon och log.
"Wait what so you're moving to new york?" sa jag och det kändes som en tµngd lyfftes från mina axlar.
"Uhm not right now i have to graduate here in London first, so i'm moving to new york in a couple of months." sa hon och log.
"omg i'm so happy for you!" sa jag och kramade om henne.
"Btw how long are you staying?" frågade Harry.
"I'm staying for only three days." sa jag .
"Why just three days ?" frågade Jenna.
"School." sa jag .
 
 
Jennas perspektiv : 
"Oh.." sa Harry.
Vi stog och prata en stund om skolan och New York och satt ute på deras altan.
"We can't sit here the rest of the day? We need to do something!" sa jag.
"Let's go play fotbal?" sa Niall.
"Yeah! come on" sa jag och killarna börja packa ner lite mat och sånt medans jag och Vanessa gick in på toan och bytte om. (http://www.polyvore.com/untitled_74/set?id=84788657)
"Do you think you gonna forgive Niall and get togheter whit him again?"
"I really don't know...I want to but I'm afraid it will happend agin" sa hon.
"I understand you but you now I will be on you're side what decision you make" sa jag och krama om henne.
"I know" sa hon och sedan gick vi ut till killarna.
"Do you play fotbal often?" sa Liam.
"Haha no but we love to run!" sa jag och sedan hoppa vi in i Louis svarta jeep och åkte iväg till en fotbollsplan där dom ofta spela fotboll.
 
"I choose player first!" ropa Zayn och peka på mig.
Jag gick över till Zayn och han tog mig om axeln och sen så valde Harry Nessa.
Till slut var det jag,Zayn och Niall mot Harry,Louis,Liam och Nessa.
Vi körde 4 matcher och mitt lag vann 2 och dom andra vann också 2.
"I'm so hungry!" sa Niall som hade gjort flest mål.
"Me to!" sa jag och han och jag sprang till bilen medans dom andra gick upp på läktaren.
"Jenna?" sa Niall när jag var på väg tillbaka och han tog tag i min arm.
"Yes?"
"Nessa... do you know if she stil loves me?"
Jag vart chockad över hans fråga.
"You have to ask her that." sa jag och fortsatte gå.
"I can't!"
"Why not?"
"I'm to afraid of the anwser."
"Then is you're own fault."
Han sucka med sen fortsatte han efter mig och jag gick upp på läktaren.
"Who wan't some coke and hamburgers?" sa jag och lyfte på korgen och dom jubbla och jag sprang fram till dom.
"Here you have" sa jag och ställde korgen i mitten och satte mig mellan Louis ben.
"You're amasing" viska han i mitt öra och pussa mig sedan på håret och jag vände mig om och gav han en kyss.
"Ewh! get a room!" skrek Liam och Harry.
"Ha-ha" sa jag medans dom andra asgarva.
Dagen gick rätt fort och snart var klockan halv 8 och vi börja plocka ihop.
"What are we gonna do when we come home?" sa Louis.
"I'm really tired so I think I'm going to sleep!" sa Nessa.
"But where is she going to sleep?"
"Louis? Can't you sleep whit Harry so can I and Nessa take our bed? I think we need a girl's night if that's okey?"
"Yeah that's totaly fine!" sa han och vi hoppa in i hans bil.
"Can you drop us of at the store?" sa jag när vi börja rulla och Louis gjorde tummen upp och så körde han iväg.
 
"Okey we need some Ben&Jerry's, choclate, coke and candy!" sa jag när vi kom in i affären och vi gick till drickorna först, sen till glassen, sen chockladen och sist godiset.
"I smel a theame." sa Nessa när vi gick tillbaka till bilen.
"What?"
"Romantic drama/comedi?"
"Haha you always know!" sa jag och vi börja skratta och sen åkte vi hem till vårt hus och sprang genast upp till mitt och Louis rum, satte på oss våra matchande pyjamaser som hennes mamma köpt och sen kröp vi ner under täcket, starta tven och börja bläddra på min och Louis filmlista tills vi hitta dom romantiska drama/komedi filmerna.
 
När klockan slog halv 3 så hade vi ätit upp allt, tittat klart på alla filmer och vi båda låg helt utdöda på sängen och sov som två stockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback