Loved her first - part 6.

Jennas perspektiv :
När jag vakna nästan morgon så var det bara Nessa som satt här inne med mig.
"Where are they? and what are the clock?"
"The cklock is half past one and they went home"
"Half past one?!" sa jag och kasta mig upp ur sängen.
"Yes, why?"
"Omg, did I really eat that pizza yesterday?!" sa jag och peka på pizzorna.
"Yes?"
"Nonono fuck." sa jag för mig själv.
"What it is?"
"Nothing, I have to go home, I come to you around 4?"
"Okey, sounds good" sa hon och krama mig och sen sprag jag hem och bytte om till springkläder och sprang min vanliga runda och när jag sprang igen skogen så sprang jag in i någon.
"Oh I'm sorry!" sa jag och såg att det va Zayn.
"Oh hey" sa jag och krama han.
"Hello, what are you doing here?"
"Yeah the same thing as you do" sa jag och flina.
"Haha yeah ofcourse you do" sa han och log.
"Ehm, Jenna do you and Nessa want to come to our place toonight?"
"Yeah sure, when?"
"Around 7 pm?"
"Sound's awsome, se you then!" sa jag och sen sprang vi åt olika håll och när jag kom hem så hoppa jag inte i dushcen sen satte jag på mig ett par vitsvart randiga byxor, ett svart linne med vita filuren på sig och sen en jeansjacka över sen platta jag mitt hår och sminka mig.
"I'm going over to Jenna!" ropa jag till min mormor och hon nicka bara och sen satte jag på mig mina svarta pumps och gick över till Jenna.
"Hey!" sa jag när hennes pappa öppna dörren.
"She's in the shower right now but you can go to here room" sa han när jag kom in.
"Okey" sa jag och log mot han och sen gick jag in på hennes rum och kasta mig i sängen.
"I'm in here!" ropa jag till Nessa när jag hörde henne så hon inte skulle få en hjärtattack när hon kom in.
"Heeey!" sa hon när hon kom in.
"Hey, hope you don't have plans because we going to the boys"
"Awsome!" sa hon och log och klädde på sig och sen sminka hon sig lite.
"When are we going?"
"Around 6 pm" sa jag och log.
"Okey, I'm hungry come we make some toast!"
"Is it okey if I make a sallad insted?"
"Yes" sa hon och sucka och sen gick vi ut i köket och hon gjorde sina toast och jag gjorde min sallad med kykling i och sen satte vi oss vid tven.
 
From : Louis :) x 
"We're outside :) x"
"Omg they are outside!?" sa jag chockat.
"What?! No if my parents se them they gonna kill me!"
"Yeah I know!" sa jag och vi skynda oss ut.
"You gotta go NOW!" sa jag och börja puta på dom.
"Why?" sa Zayn fundersamt
"Because if our parents see you they gonna kill US! run!!!" skrek vi och dom börja springa och vi sprang efter dom fast det va inte så enkelt i högklackat, när vi kommer 1 kvarter bort så sakta vi in och jag och Nessa börja asgarva!
"Now what?" sa Niall och börja skatta.
"Omg that's was so fun!" sa jag och tillslut så stog vi alla och garva på gatan.
 
Vanessas perspektiv:
 
"I just have one question." sa Liam efter vi hade slutat garva.
"Yeah what?" sa jag och log.
"Doesn't your feets hurts after running one block." sa han och flina.
"Yeah my feets hurts because she choosed shoes for me, big mistakes and Jenna is used to this." sa jag och flina mot henne.
"What do you mean with it was a mistake, i just wanted you to look more girly." sa hon och flina.
"So what are you gonna do now?" frågade Louis och log mot Jenna.
ÅÅhhh att dom inte kunde fatta att Louis gillar Jenna och Jenna gillar Louis...
"We can go to your place." sa jag och log.
"That sounds awesome." sa Jenna.
Då kom Niall och ställde sig bredvid mig och tog tag i min hand.
Jag tittade på honom och log.
"Waait a minute, are you guys a couple?" sa Zayn och typ tappade hakan.
"Yes, best thing that ever happend to me so far! " sa han och log mot mig.
"Awwww!" sa Jenna och tittade på mig.
"Nessa can i talk to you?" sa hon sedan och drog bak mig så vi inte stog så nära killarna.
"What?" sa jag och tittade på henne.
"Uhm what do you think, it looks like it's a little bit awkward between you and Niall." sa hon.
"Well you know i'm shy.." sa jag och tittade ner i backen.
Hon har vetat att jag vart så blyg sedan jag var liten.
"Don't be, just be yourself." sa hon och log.
"okay i'll try." sa jag och log sedan gick vi fram till killarna igen och jag tog tag i Nialls hand.
Sedan var vi framme och jag stannade och tog av mig skorna.
"These shoes are killing me..." sa jag och tog dom i handen sedan gick jag med in.
När vi hade kommit in la jag direkt ifrån mig skorna och typ slängde mig i soffan. 
En liten stund efter kom alla andra och satte sig i soffan också.
"So what are we going to do now?" frågade Zayn.
"I don't know, maybe go throw a party?" sa Jenna glatt.
"Yeah now we're talking!" sa Harry och ställde sig upp.
"Come on we gotta go and buy what we need. " sa Harry lite senare.
"I think i'll wait here." sa jag och log.
"Yeah me to." sa Jenna.
"are you sure?" frågade Niall.
"yeah ." sa jag och log och pussade honom lätt på munnen.
Sedan drog dom och köpte allt vi skulle ha till festen.
"It's gonna be awesome." sa jag och log.
"I know but you're just sixteen." sa Jenna och flina.
"Hey, i'm soon seventeen." sa jag och flina mot henne. Det tog inte lång tid innan killarna kom tillbaka och vi började genast fixa allt till festen och killarna bjöd in massa folk.
"hey Vanessa. " sa Harry och vinkade mig till honom.
"What?" frågade jag.
"I just want to warn you, Niall can get pretty drunk when we're throwing partys." sa han 
"Okay thanks for the warning." sa jag och gick tillbaka till Jenna.
Tillslut var festen i full gång och det hade rasat in massa folk.
Många vart genast fulla och även killarna ifrån One Direction medans jag och Jenna stog lite udda på sidan men snabbt vart hon full också och ställde sig på bordet och dansade som en galning.
Jag började dricka mer och mer men vart inte stupfull som dom andra. Plötsligt drog Niall in mig i ett rum.
han började först kyssa mig på halsen och försökte sedan dra av mig tröjan. Men då puttade jag undan honom.
"No niall." sa jag
Niall tittade allvarligt på mig och låste dörren till rummet och gick med raska steg imot mig. Jag blev genast rädd då jag visste hur full han var och då kunde han göra vad som helst. han tittade på mig med en blick jag inte gillade. Det var inte den trevliga blicken utan den arga.
"You didn't just say no to me." sa han och tog tag i min tröja och nästa tryckte mig upp mot väggen.
"Niall i'm scared..." sa jag tyst och en tår föll ner på min kind.
Han slängde mig ner på golvet och sparkade mig hårt i magen och ett slag på revbenen sedan gick han därifrån.
Jag kunde inte få ut något skrik allt jag kände var smärta! Det kändes som jag hade brytit alla revbenen på ena sidan ochsom någon punkterat mina lungor men de hade inte hänt. jag låg där inne på golvet och bara grät tillslut kom harry liam in och såg mig ligga där på golvet. 
"omg vanessa what happend??!!" sa han och sprang fram till mig.
Jag ville säga vad som hände men jag fick inte fram några ord.
"CAN SOMEONE HELP ME?" ropade Liam och snabbt flockades det människor utanför rummet.
Snabbt såg jag Jenna komma springades.
"omg..." hörde jag henne säga.
"n-n-niall...." fick jag fram svagt.
"have someone seen Niall?" frågade Jenna.
"n-noo...." sa jag svagt
"Why not?"
"He...d-did...this.." sa jag änne svagare.
"He was drunk as hell!" sa Zayn.
"Zayn, not now!" sa Jenna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback