Stole my heart 29

 
Elinas perspektiv:
 
Det hade gått cirka 8 och en halv månad sedan jag födde Sophia och Fanny skulle få sitt andra barn när dom helst.
Sophia hade blivit jättestor eller ja det kändes som det. Hon skulle snart fylla ett år, yay! Eller det var några månader kvar men ändå.
 
Klockan var runt tre på natten och Sophia började skrika.
"Harry..." mumlade jag trött men jag fick ingen reaktion tillbaka.
Jag suckade tungt och gick upp. Hon var hungrig. Jag vaggade henne medans jag gick ner och värmde på en flaska välling. När den var varm satte jag mig soffan med Sophia i famnen och matade henne.
Sedan hörde jag någon komma. Det var Niall.
"Why are you awake?" frågade jag trött.
"Just gonna grab something to eat what about you?" viskade han.
Jag flinade sen svarade jag.
"What does it look like." sa jag och tittade på Sophia sen Niall.
Han tog en macka och satte sig bredvid mig.
"Why are you eating in the middle of the night?" frågade jag och flina.
"I don't know, i just get hungry." sa han och flina.
Tillslut var flaskan slut.
"Can you hold her for a minute?" frågade jag.
"Yeah sure." sa han och tog imot Sophia. 
Jag gick till köket och diskade flaskan och ställde den bredvid diskhon.
Sedan gjorde jag te.
"You want some?" frågade jag.
"Yeah sure." sa han och log.
Jag hällde upp i två koppar och gick till Niall. Jag ställde kopparna på bordet och tog Sophia.
"I'm just gonna put her back to bed." sa jag och gick och la henne i hennes spjälsäng sen gick jag tillbaka till Niall.
Vi satt och snackade mycket.
"You're a good mom." sa Niall och log.
"Aww i'm sure you will be a great dad." sa jag och log.
Jag tittade på klockan och den var bara halv fyra.
Vi satt och snackade ännu mer tills klockan var fyra sedan ställde jag undan kopparna.
"I think i'm going back to bed now." sa jag och log.
"Yeah me to." sa Niall.
"Goodnight." sa jag och var precis påväg till mitt och Harrys rum men då greppade Niall tag i min handled.
Jag vände mig om och tittade undrade på honom.
"Niall?" sa jag försiktigt.
Han drog in mig till en kram.
"Thanks." sa han .
"For what?" frågade jag.
"Being such a wonderful best friend." sa han och log när vi slutat kramas.
Han tittade på mig sedan gav han mig en kyss!
Jag backade bak fort.
"Niall what are you doing?!" frågade jag argt men tyst.
"I-i don't know, i'm sorry..." sa han helt förskräckt.
Jag gick in till mitt och Harrys rum men märkte att han inte var där. Då gick jag in till Fannys rum och väckte hennes försiktigt.
"Fanny." viskade jag så inte Zayn skulle vakna.
"Vad?" mumlade hon.
"Kan du komma jag måste prata med dig!" sa jag och typ drog henne upp ur sängen.
"Vad är det?" frågade hon irriterat.
"Niall kysste mig!" sa jag.
 
Fannys perspektiv :
"VA?!" nästa skrek jag.
"Schh!" sa Elina och precis då kom Harry ner i vardagsrummet.
"Harry..." sa Elina tyst men han titta på bara henne med en sårad blick.
"It was Niall who kissed me.." sa hon och börja nästan gråta.
"It dosn't mather" sa han och titta på mig.
"Fanny...can you go, I need to talk to Elina"
"I'm not leaving her all alone when shes sad!" sa jag och tog tag i Elina och hon krama om mig och grät.
"Take it easy" sa jag och krama om henne medans hon grät i min famn.
"Harry..I love you." sa hon och titta på han.
"I love you to..but why did you kiss him?!" sa han lite sårat.
"I didn't, HE kissed ME!" sa jag nästan lite argt.
Han försvann upp och sedan hörde vi massa skrik därifrån och vi sprang upp.
"What are you doing?!" skrek jag till Harry som satt och slog Niall i ansiktet. 
"I hate you" skrek Harry och Zayn och Louis försökte ta bort han men det gick inte men efter några minuter fick dom bort han.
"Omg" sa jag.
"Fanny vad är det?!" sa Elina.
"My water just broke.." sa jag.
"But it's a month to early" sa Zayn.
"I don't care! my water just broke!" skrek jag och alla reagerade och sprang runt i rummet och Elina tog ner mig och gick ut med mig i bilen, Zayn kommer med en väska och Jason över armen och sen kommer resten av killar och barnen sover som stockar.
När vi kom till sjukhuset så fick vi ett rum och efter 6 timmar så kom en skjukssköterska in med mitt nya barn.
"Welcome to the world" sa jag och Zayn och kolla på våra babygirl.
"Kelly" sa jag.
"What?" sa Zayn.
"She's name is Kelly" sa jag och log.
"It's nice" sa Zayn och kysste mig.
Vi var tvunga och vara kvar på sjukhuset för att Kelly va född en månad för tidig så hon va inte helt klart utvecklad så hon låg i sin kuvös i en vecka och efter en vecka kom alla och hämta oss.
"Say hey to you littlesister" sa jag till Jason och han vinka på henne och jag log och det gick ett "aw" genom hela rummet.
Sen åkte vi hem och klockan va 9 på kvällen så jag och Kelly gick och la oss och jag somna på en gång med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback