Stole my heart 12

 
Elinas perspektiv:
 
När vi hade ätit klart så gick killarna och tittade på någon fotbollsmatch medans jag och Fanny plockade undan allt.
'' Det är tur att dom har oss'' sa Fanny och flina 
'' Haha ja '' sa jag och flina
När vi hade fixat färdigt gick vi till killarna och ställde oss framför tv:n.
- HEEYYY!! ropade alla
Jag och Fanny tittade på varandra och började skratta sen gick jag och satte mig i Harrys knä och Fanny satte sig i Zayns knä.
" When do you have to be in the studio?" frågade jag
" About 30 minutes " sa Harry och tittade på mig
" Okay i just have to get ready" sa jag och reste på mig men Harry tog tag i min hand och sa
" Wait " och sen drog ner mig så jag satt i hans knä igen
" I love you " sa han och log
" I love you to " sa jag och kysste honom sen gick jag upp på hans/vårt rum och tog på mig ett par jeans, ett svart linne och en svart baseballjacka över sen tog jag på mig en Obeykeps.
Idag orkade jag inte sminka mig och det gör nog Harry glad för han typ tjatar på mig att jag inte ska sminka mig.
När jag var klar gick jag ner och satte mig i Harrys knä igen.
" Yeyy you didn't put on some makeup " sa han och log
" Just for you " sa jag och kysste honom
" I like you cap ! " sa Zayn och log
" Haha thanks " sa jag och log
VI tittade på tv en stund sen ringde Liams telefon.
" Who was it?" frågade Louis efter
" Savan, we should get to the studio " sa han och stängde av tv:n.
Vi tog på oss våra skor och sen åkte vi till studion.
När vi kom dit skickade Savan in dom i inspelningrummet på en gång.
Jag och Fanny satte oss i soffan och snackade och lyssnade på dom.
Dom var så bra att man fick rysningar!
" åååh dom är jättebra! " sa Fanny tyst
" Ja man får ju rysningar! " sa jag och log
När dom hade paus kom harry fram till mig och lyfte upp mig.
" How was it?" frågade han och log
" You were amazing" ! sa jag och kysste honom
Efter en stund släppte han ner mig och gav mig en snabb puss för dom skulle spela in lite mer.
När dom var klara åkte vi ner till stan och Niall tyckte vi skulle käka så då gjorde vi de.
Vi gick till nån resturang och jag beställde en grekisk sallad.
när vi hade käkat klart åkte vi hem och jag och Fanny skulle tydligen få en varsin överaskning av killarna men mest från zayn och Harry.
Dom höll för våra ögon.
Sen tog dom bort sina händer och framför mig låg det en ipad!!!!!
och framför Fanny låg det en Macbook Pro!!!!!!!
" omg, is this for us?" frågade jag chockat
" Yes " sa Harry
" It's from all of us " sa Zayn
" Omg omg omg thank you guys so much! " sa jag och kramade om alla och gav harry en puss.
 
Fannys perspektiv :
"Omg thanks!" sa jag när jag såg att jag hade fått en macbook pro!
"No problem!" sa Zayn och kysste mig och sen krama jag alla och sen gick jag upp med dig på mitt och Zayns rum och sen så tog jag på mig ett vitt linne, en jeansskjorta och ett par svarta byxor med hål i för vi skulle åka till någon resturang och sen tog jag i löshåret för första gången på ungefär 1 månad och sen platta jag det och sprang ner.
"Wow you are beautiful!" sa Zayn.
"Thanks, but not as beautiful as you!" sa jag och kysste han och sen åkte vi till resturangen och jag och Elina bestälde samma sak, en oxfilé med potatisgratäng och en cola light.
"Mhm this was very good!" sa Niall.
"Yes it was!" sa Harry med munnen full med mat.
Efter vi käkat så drog vi hem till killarna och jag och Elina gick upp på hennes och Harrys rum och fixa våra ipad och macbooks som vi fått och sen tog vi massa fula kort och la upp på facebook.
"Åhh gud vad jag saknar mamma..." sa jag när jag såg att hon hade skrivit en status.
"Jag med, men dom kommer knppt ihåg med längre.."
"Va?!?!" 
"M, Tim sa det när jag ringde han.."
"Åh gumman!" sa jag och krama henne och sen så bestämde vi oss för att titta på massa tjejfilmer så vi gick och satte på oss våra onepice och sen starta vi massa filmer och käka godis och sånt där och runt halv 1 så kom Harry in.
"I'm tired, can we go to sleep Elina?"
"Yes, I'm tired to" sa hon och jag krama henne och Harry och sen gick jag in till Zayn.
"So do you have a nice night?" sa han när jag kom in.
"Yes, what did you and the boy's do?"
"It was a sockergame on the tv so we look at that"
"Okey, nice!" sa jag och bytte om.
"Darling?"
"Yes?"
"I would like to go to sweden to visit you'r family"
"Oh, okey, when?"
"I buy some tickets right now so we can go tomorow!"
"Okey, I'm just gonna cal my mom I say that!" sa jag och tog upp min mobil och gick in på toaletten.
"Hej mamma!" sa jag glatt när hon svara.
"Hej"
"Jo, jag och Zayn tänkte komma imorgon och hälsa på er och sen sova hos er och åka hem på söndag om det är okej"
"Okej, trevligt, ska bli kul och träffa han"
"Ja, men ska sova nu, vi syns imorgon, kram!"
"Kram"
Jag gick ut och gick och la mig.
"So?"
"Yes, it was okey" sa jag och log.
"Great, the plane is goining at 9 a clock"
"Okey, I put my alarm om 8"
"Great" sa han och kysste mig och sen somna vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback