Stole my heart 13

 
Elinas perspektiv:
 
Jag vaknade och kollade på Harry som fortfarande låg och sov.
Jag hade tydligen somnat topless igår för jag hade bara trosor på mig.
Aa vem bryr sig, jag vände mig mot Harry. Han var så vacker när han sov.
"Godmorning beautiful." sa han när han vaknade
"Godmorning." sa jag och log
"You don't have a shirt." sa han och flina
"I guess not." sa jag och flina
Han kom närmre mig och kysste mig.
Sen la han sig ovanpå mig och kysste mig och jag la min armar runt hans nacke.
Efter en stund gick jag upp och tog på mig en vit tröja och ett par jeansshorts.
Sen sminkade jag mig och borstade igenom mitt hår.
"Come on, let's eat some breakfast." sa jag och räckte ut min hand
"All i want is you." sa han och drog mig till honom
"I want you to, but i'm hungry." sa jag och kysste honom
"Fine, come on." sa han och lyfte upp mig sen gick vi ner.
"Well isn't it the beauty and the beast." sa Louis och flina
"Shut up Louis." sa Harry och flina
"Where is Fanny?" frågade jag
"Sweden." sa Niall
"SWEDEN??!" sa jag chockat
"Yeah didn't she tell you?" frågade Liam
"No, she didn't." sa jag och gick in i köket.
"Who want breakfast?" frågade jag
"I WANT!" ropade Niall
"Ofcourse." sa jag och flina
"I want." sa Liam, Louis och Harry
Jag gjorde i ordning lite våfflor och dukade fram.
"BREAKFAST IS READY!" ropade jag och alla killarna kom och satte sig vid bordet.
När vi hade ätit upp hjälpte Harry mig att plocka undan allt.
"I'm just gonna call fanny." sa jag och kysste honom
Sen gick jag ut på terassen och ringde Fanny.
"Hallå?" svarade hon
"Hej, det är jag Elina. Varför sa du inget om att du skulle åka?" frågade jag
"Zayn sa det igår kväll så jag hann inte säga något till dig för ni hade somnat." sa hon
"Men du kunde typ ringt?" sa jag
"Förlåt." sa hon
"Det är lugnt." sa jag
"Men vi ska käka nu hejdå saknar dig!" sa hon
"Saknar dig också." sa jag och la på.
Jag la mobilen i fickan och gick in till dom andra.
Dom satt som vanligt och tittade på nån fotbollsmatch på tv:n, så jag gick och satte mig i Harrys knä.
"I want to go bowling." sa Liam
"Okay, let's go." sa jag och log
"Serious?" frågade han
"Yes" sa jag och flina
"So you're not afraid to lose?" sa Harry och flina
"I'm gonna beat you. " sa jag och flina
Vi stängde av tv:n och satte på oss skorna.
Sen åkte vi till bowlingen.
Vi tog en bana.
Det var Louis som började och han fick en strike!!!
Sen var det Niall, sen jag, sen Liam och sist Harry.
När vi hade kört väntade vi på våra resultat.
"And the winner is..." sa Louis som tog emot resultaten
"NIALL!" sa han och log
"YEEEES!" sa Niall glatt
"And second is mee!!! " sa Louis och log
"And third is...LIAM!!! " sa Louis och flina
"And fourth is..... infact Elina, so she beat you Harry." sa han och flina
"In your face." sa jag och flina sen kysste jag Harry
Det kom massa paparazzis så Harry lyfte upp mig och vi gick ut därifrån i normal takt.
 
 
Fannys perspektiv :
Vi hade kommit hem till mig nu, eller a där jag bodde i Svergie och just nu satt vi och spela spel och mina föräldrar och David verka gilla Zayn.
"So what are you feel about our daughter?" sa mamma sen.
"Mom!" sa jag.
"I love her, she's my everything and I will never hurt her or enything! I will spend every secund of every day whit her! she's amazing and she as a great sense of humor and I just love her so so so much!" sa han och krama om mig.
"Aw, you really are a good boy for my daughter!" sa pappa och log.
"I told you!" sa jag till mamma.
Vi satt och myste lite och sen så gick vi in och la oss.
"I love you!" sa jag.
"I love you to Fanny!" sa han och kysste mig.
Sen släkte vi lampan och somna och sen vakna jag av mitt alarm och klockan va halv 7 och jag gick upp och såg att mamma och pappa satt och grät.
"Vad är det?" sa jag allvarligt.
"Din bror lämna ett medelande.." sa mamma och visa ett brev
"Få se!" sa jag och tog tag i det och läste.
Det stog : "jag älskar er...förlåt för det här..men jag orkar inte..jag mår så dåligt..glöm aldrig bort att ni är världens bästa familj.." 
"Vad har han gjort?!" sa jag med gråten i halsen.
"Han hängde sig inatt...polisen och alla va här.."
"Va?!?! varför sa ni inte till mig?!"
"För ni sov...tänkte göra det, men du sov så djupt, förlåt gumman.."
"Mamma.." sa jag och brast ut i tårar och då kommer Zayn ut och jag springer in i hans famn.
"What's happend?"
"My brother..is dead, he took his life.." sa jag med gråten i rösten.
"Darling" sa han och krama mig och sen käka vi frukost och sen skulle vi åka.
"Är du säker att du inte vill va kvar här?"
"Ja, måste träffa Elina och dom andra, men jag kommer hem sen!" sa jag och krama dom lääänge och sen så åkte vi till flygplatsen och sen åkte vi iväg och efter 2 timmar va vi framme så kom Louis och hämta oss och han såg att jag grät.
"Fanny...whats happend?"
"My brother is dead.." sa jag och hoppa in i bilen.
"Oh, you know where you have me?!" sa han och krama mig.
"Yes" sa jag och titta ut genom fönstet och sen när vi kom hem till dom/oss så gick jag bara upp utan att säga hej.
"What was it whit her?!" sa Elina.
"Go aks her" sa Zayn.
Elina kom upp och satte sig brevid mig.
"Vad är det Fanny?"
"David.."
"Vad är det med han?"
"Han är död"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback