Stole my heart 15

 
Elinas perspektiv:
 
När vi kom hem sprang jag hoppade upp i Harrys famn och kysste honom.
"Wow why are you so happy?" frågade han och log
"I don't know." sa jag och log
"Well, i like you even more when you're happy." sa han och log sen satte han ner mig.
"Uhm girls." sa Zayn och vinkade oss till soffan
"What?" frågade Fanny
"You gonna have the house for your self this weekend. " sa Zayn
"Why?" frågade Fanny
"Because we are going to a concert in Paris and we're leaving tonight. " sa han
"No." sa jag och tittade och gjorde en ledsen min mot Harry
"We have to, but i promise to call you everday." sa Harry och pussade mig på kinden.
"I'm gonna miss you. " sa jag och tittade på honom
"I'm gonna miss you to sweetheart. " sa han 
Vi satt och snackade en stund sen var killarna tvungna att gå och packa för Savan och Paul var snart här.
"Jaha vad ska vi göra då?" frågade jag Fanny och flina
"Jag har ingen aning, vi kan typ ha chickflick marathon?" sa hon och log
"Jaa, men har dom några?" sa jag
"Äsch jag tog med några." sa  hon och log
"Grymt! " sa jag och log sen kom dom ner
"What are you talking 'bout?" frågade Harry och log
"What we're gonna do when you're leaving." sa jag och log
"Aha, so what are you gonna do?" frågade han
"Chickflick marathon." sa jag och Fanny samtidigt och log
Dom skrattade och sen ringde Liams telefon.
Han gick bort en bit och började prata.
"I think it's Savan. " sa Louis
"Yeah me to." sa Niall
Då kom Liam tillbaka.
"It was Savan, they're outside. " sa han
"Oh then it's time to go. " sa Harry och reste sig upp
Vi följde dom till dörren.
"Don't break any table." sa Zayn och flina
"That came from the wrong person." sa Fanny och flina
"Ha-ha." sa han och kysste henne.
"Awwwww!" sa jag och log
Fanny började skratta när jag sa det och tittade på mig.
Jag vände mitt huvud mot Harry och tittade in i hans ögon.
"I'm gonna miss you so much!" sa jag
"I'm gonna miss you to, but i promise to call everyday!" sa han
"Good, i love you Harry. " sa jag
"I love you to Elina." sa han och jag ställde mig på tå och kysste honom.
"nawww elina är du för kort. " sa Fanny och flina
"Käften." sa jag och flina
Sen kysste jag Harry en gång till sen gick dom.
"jaha ska vi börja med filmerna på en gång eller?" frågade jag
"Ja och ha lite fredagsmys." sa Fanny och log
Vi gick upp och bytte om till våra pyjamasar och sen hämtade Fanny filmerna och jag gick ner och poppade popcorn.
Vi tittade på Wild Child, The Devil Wears Prada, Mamma Mia, The Ugly Truth,  The perfect man och några till.
Klockan hann bli typ halv två.
"Jag är trött, jag går och lägger mig" sa jag och gav henne en kram
Jag la mig i sängen och det kändes tomt utan Harry bredvid mig.
-I miss you already ♥- skrev Harry
-I miss you to, but gotta go to sleep call me tomorrow love you ♥-
Det tog inte så lång tid innan han svarade
-Goodnight, sweet dreams!Love you to♥-
Jag la ifrån mig min mobil sen somnade jag på en gång.
 
Fannys perspektiv :
Nu hade killarna åkt till Frankrike på en konsert så det va bara jag och Elina hemma...kändes konstig..och tomt!
Jag somna direkt efter vi hade tittat klart på alla filmer och vakna nästa morgon av att Zayn ringde.
"Hey baby"
"Hey darling!"
"How are you?"
"Just wake up and you?"
"I'm fine"
"Good, when is the consert?"
"About 8 a clock"
"Oh nice, when du you come home tomorrow?"
"About 5"
"Okey, I miss you!"
"I miss you to!"
"Got to go now, I love you so much Fanny! and I miss you!"
"Godbye, I love you very much and I miss you to!" sa jag och la på och sen gick jag upp och tog på mig springkläder och gick ner och Elina sov fortfarande så jag skrev en lapp och sen så gick jag ut och börja springa.
När jag hade kommit till stranden så bestämde jag mig för att springa tillbaka så jag sprang samma runda tillbaka och när jag kom in så satt Elina och käka frukost.
"Hej" sa hon när jag kom in.
"Hej!" sa jag.
"Vill du ha frukost?"
"Ja, det skulle va gott men jag ska bara duscha!"
"Okej, jag kan fixa åt dig så länge!"
"Tack" sa jag och sprang upp och tog fram ett vitt linne, ett par ljusa byxor och en av Zayns kepsar och sen gick jag och duscha sen gick jag ner till Elina.
"Varsågod!" sa hon och gav mig 2 mackor och ett glas jucie.
"Tack" sa jag och log och satte mig brevid henne och käka.
"Åh gud va tyst det är!" sa hon sen.
"Ja..ingen Niall som skriker..inte Louis som drar skämt..ingen Liam som försöker koncentera sig på tven...ingen Harry som ska fixa sina lockar och ingen Zayn som ska fixa sitt hår.."
"Åh..gud jag saknar dom som fan!"
"Jag med!"
"Så vad ska vi göra idag?"
"Bara chilla?"
"Kan vi inte gå till stranden!?" sa hon sen.
"Jo, grym idé, kom så går vi och hämtar våra grejer!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback