Stole my heart 5

 
Elinas perspektiv:
 
När Zayn och Fanny hade gått kom Harry in.
Det vart tyst först en stund sen satte vi oss i soffan och började snacka.
- What are we gonna do? frågade Harry
- I don't know, maybe order pizza and watch a movie? sa jag och log
- I think that's a perfect first date. sa han och log
Jag tittade på honom och log och fick fjärilar i magen.
Jag var på dejt med Harry Styles!!!
- Wanna order a pizza or pick a movie? frågade jag
- Order a pizza. sa han och tog telefonen
Jag gick och satte mig framför tv:n för att välja film.
Jag valde en disneyfilm, The little mermaid.
Jag stoppde in skivan i dvdspelare och tog dosan och satte mig i soffan.
Efter en stund kom Harry och satte sig bredvid mig.
- So wich movie? frågade han och log
Jag höll upp skivfodralet och han flina
- The little mermaid. sa han efter
- Yeah. sa jag och log
- Well okay . sa han och log
- Btw, you look amazing. sa han och log
- Thanks you to. sa jag och log
Efter en stund knackade det på dörren och det var pizzan.
Jag betalade och sedan ställde jag pizzan på bordet och tog fram glas och dricka.
Harry hällde upp dricka och tog en pizza bit.
- Mmm it's delicious here taste it. sa han och höll upp sin pizzabit framför min mun.
Jag tog en tugga av den och den var asgod!
Vi startade filmen och satt nätt intill varandra och åt.
Jag orkade typ inge mer efter 3 bitar.
När han ätit klart la han sin arm runt mig.
Jag tittade på hans arm sen honom. Åååh han var så underbar, värsta drömkillen!
När filmen var slut satt vi och snacka och lärde känna varandra.
- How old are you? frågade han
- 18. sa jag och log
- Oh i'm 19. sa han
- I know. sa jag och log
Vi satt och snackade en stund sen kände jag att jag började bli trött fast klockan var bara runt halv nio.
- Are you tired? Should i go? frågade han 
- No no no you don't have to go. sa jag
- Good. sa han och log
Jag la mitt huvud i hans knä och han börja leka med mitt hår.
åååh jag önskade vi kunde vara mer än vänner!
Även om det är andra dagen vi träffas så här ordentligt så har vi fått väldigt bra kontakt , ååååhhhh friendzone stör mig....
- I should go now. sa han efter en stund
- You can stay over the night if you want? sa jag och ryckte på axlarna
- I'd love to. sa han och log
Vi gick in i mitt rum och la oss i sängen och snackade en stund.
Sedan tittade vi på en till film den här gången vart det Remember me.
Efter ungefär halva filmen somnade jag.
 
Fannys perspektiv :
Jag och Zayn hade vår dejt på stranden, det va helt underbart och nu gick vi vid vattnet och han höll min hand, iih!
"So, what do you wanna do now?"
"Mabye you can come to our rom and stay over the night?"
"Thats sound lovely, but if you want to we can go home to me, I almost live here!"
"Thats sounds great!" sa jag och vi gick tillbaka, vi tog han bil och körde hem till hans hus.
"I just gonna cal Elina, be right back!" sa jag och gick in i nåt rum som jag antog va hans sovrum.
"Fanny vart är du?" sa hon när jag svara.
"Hemma hos Zayn, jag stannar här över natten!"
"Oh, lycka till, btw Harry stannar här!"
"Ohh, men kan du säga det till mamma att jag stannar här imorgon, hon kommer få värsta physkbryttet på mig om jag säger det nu!"
"Klart!"
"Tack, loveu!"
"Loveu2!"
Jag la på och gick ut till Zayn som satt i hans soffa.
"Do you want to borrow some pants?"
"Yeah, that would be lovely, do you have any t-shirt I can borrow to?"
"Yeah!"
Vi gick in i hans rum och han tog fram ett par mjukisbyxor och sen en tröja.
Jag tog av mig min klänning.
"Wow you look hot in just underwear!" sa han och visla.
"Haha, yeah right!" sa jag och log och sen satte jag på mig hans kläder.
"Do you wanna se a movie?"
"Perfeckt!"
Han tog fram nån rolig film och satte i den och sen kom han ut med popcorn och dricka.
Efter halva filmen så skratta vi så vi trodde att vi skulle dö och han höll i min hand och hans andra hand va runt mig.
"Is it okey that I hold you'r hand and that my arm are around you?"
"Yeah, I just love it!" sa jag och log.
"I wanna kiss you right now" sa Zayn och luta sig neråt mot mig och kysste mig.
"Omg jag Zayn Malik från one direction kysser mig, omgomg stay cool! iiih han kysser mig!" tänkte jag för mig själv.
"How was it?"
"More than perfeckt!" sa jag och log och han tog min hand igen och sen börja han leka med mitt hår.
När klockan va runt halv 1 så gick vi in i Zayns rum och skulle sova, jag tog bort allt mitt smink och gick ut.
"You are a lot beautiful whitout makeup!" sa han och kysste mig.
"Thansk, can I borrow something to sleep in to?"
"Yes, always!" sa han och tog fram ett linne och gav det till mig, jag satte på mig det och det lukta Zayn!
Jag la mig brevid han och han börja leka med mitt hår.
"Goodnihgt, I hade a loveley day!" sa han och sen pussa han mig.
"Goodnight, yeah me to!" sa jag och sen somna jag på en gång.
Nästa morgon vakna jag och Zayn va inte där så jag gick ut i köket och där stog han och gjorde frukost.
"Hey sweetie!" sa han och krama mig.
"Hey!" sa jag och log.
"Wanna have some breakfast?"
"Yeah" sa jag och tog mig en macka och sen ett glas jucie.
När jag hade sättit på mig Zayns mjukisbyxor och hans tröja så åkte vi till hotellet och där utanför stog Harry.
"Hello Harry!" sa jag och krama han.
"Hey!" sa han och log.
"Godbye, call me later?" sa jag och kysste Zayn.
"Always!" sa han och log och sen gick jag in och tog hissen upp på vårt rum.
"Elina?!?" ropa jag.
"Vad?"
"Du kommer inte tro det!"
"Vad?!" sa hon och kom ut i hallen.
"Jag har kysste Zayn flera gånger!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback