Stole my heart 6

 
Elinas perspektiv:
 
- VAA?!?! sa jag förvånat och log
- Jaaa !! sa hon och log
- När hur var? sa jag och log
- På dejten, han ville kyssa mig, på stranden. sa hon och log
- Ååhh det är ju awesome! sa jag och log
- Men säg inget till mamma hon skulle flippa ur. sa Fanny
- Lovar. sa jag och log
- Är ni tillsammans nu eller? frågade jag
- Asså jag vet inte. sa Fanny
- Vadå vet inte, man borde väll veta om man är tillsammans med nån? sa jag och flina
- Men jag är inte säker. sa Fanny och flina
Vi satte oss i soffan och tittade på en film.
Vi tittade först på One Missed Call och vi var skiträdda.
När den filmen var slut så ringde min telefon.
- Vågar jag svara? sa jag skräckslaget
- Jag tror det. sa Fany lika skräckslaget
Jag tog min mobil och såg att det bara var Harry.
Puuuhh!
- Hello beautiful. sa han när jag svarat
- Hi. sa jag och fick ett leende på läpparna.
- Do you and Fanny wanna come over and spend the night here? frågade han
- I'll ask her. sa jag
- Fanny vill vi sova hos killarna? frågade jag
- JA! sa hon ivrigt
- Uhm yeah we can come. sa jag
- Cool, should we pick you up? frågade han
- Yeah that would be nice. sa jag
- We are there in 5. sa han
- Okay bye. sa jag
- Bye, can't wait. sa han med en flörtig röst
Jag tog på mig min svarta 1D hoodie som det stog "Keep calm and love one direction" på.
Sedan packade jag en vit tröja, shorts, min usabikini för vi tänkte dra till stranden i morgon, starndgrejer, smink, plattång och lite såna där grejer.
Sedan ringde min telefon igen.
- We're coming. sa jag och la på
- Borde vi berätta för våra mammor? frågade Fanny
- Och bli utskällda för att sova hos killar vi kännt i 3 dagar, låter inte som en bra idé. sa jag sedan smög vi oss ner.
- Hi! sa Harry och kramade mig
Sedan åkte vi hem till dom.
Vi satte oss i soffan och snackade sen kom Louis, Niall och Liam.
- We can play Spin the bottle. sa Niall
- Yeaah! sa jag
Han sprang och hämtade en flaska och han snurrade den och den hamnade på... Liam!
- Uhm you need to run around the house 5 times. sa han och log
Han reste sig upp och försvann ut genom dörren, efter typ 5 minuter kom han tillbaka.
Han snurrade flaskan och den hamnade på....mig..
- Uhm you have to kiss Harry. sa han och flina
Jag fnissa sen vände jag mitt huvudet mot Harry.
Vi sträckte oss sakta mot varandra, sedan möttes våra läppar.
Han gav mig en mjuk, underbar kyss!
Det kändes som tiden stannade.
Sedan spelade vi klart och jag var trött.
- Are you tired? frågade Harry
- A little bit. sa jag och gäspade
- Come here, we can go to bed. sa han och lyfte upp mig.
- Goodnight everybody. sa jag trött
Han bärde upp mig och släppte ner mig i hans rum.
- We have to share bed if that's okay with you. sa han och log
- That's more than okay. sa jag och log
- Uhm Elina. sa han och tog tag i min hand
- Yeah? sa jag och tittade på honom
- I think there is something you need to know. sa han
- What?
- I like you. sa han
Jag vart helt mållös, Harry Styles kysste mig och sa att han gillade mig på samma dag! Det kunde ju inte bli mycket bättre.
- I like you to. sa jag och log
Man såg hur han fick ett leende.
- I love your smile. sa jag och log
- I love your smile to. sa han och log
Vi stirrade på varandra ett tag sedan la han sina armar runt min midja och jag la mina armar runt hans nacke och kysste honom.
Han lyfte upp mig och bärde mig till sängen.
Han la ner mig och la sig ovanpå mig och kysste mig.
Sedan kysste han mig på halsen.
Och då knackade det på dörren.
Vi la oss bredvid varandra.
- Come in. sa han
- You want something to eat, Niall is about to eat up everything. sa Louis
- I would like a Ben&Jerry's. sa Harry
- Me to. sa jag och log
- Be right back. sa Louis
- So now, are we boyfriend and girlfriend? frågade Harry
- I'd like to. sa jag och log
- me to. sa han och log
Jag gick upp och bytte om till min pyjamas.
- Daaamn, you look hot in underwears. sa han och flina
Jag gick in på toan och tvättade bort mitt smink och satte upp håret.
Sedan gick jag och la mig bredvid Harry igen.
- Here are your Ben&Jerry's. sa Louis och gav oss en varsin ben&jerry's.
- Thank you. sa jag
Vi satte på en film och åt ben&jerry's.
När filmen var slut ställde jag ifrån mig min ben&jerry's och kröp under täcket.
- Tired? frågade han
Jag nickade.
- Just gotta say, you look more beautiful without that make up. sa han och log
Jag kysste honom sedan sa jag godnatt och somnade med mitt huvud på hans bröstkorg.
 
 
Fannys perspektiv :
Jag va i one direction hus och höll hand med Zayn, ih kunde inte bli bättre!
"I love you hoddie!" sa Niall sen och titta på min tröja som det stog alla deras namn på.
"Haha thank you, I love it to!" sa jag och log mot han.
"I'm hungry Zayn!" sa jag och titta på han.
"Wait here, I can get som food!" sa han och reste sig upp och gick in i köket och sen kom han tillbaka med en pizza bit.
"Hey, that's mine!" sa Niall surt.
"Niall, please you have allredy eaten 2 pizzas, can she just get one pice?!"
"Okey" sa han och titta ner i marken.
"Fanny, can you follow me out on the balcony?" sa Zayn när jag ätit klart.
"Yeah sure!" sa jag och han tog min hand och sen gick vi ut.
"I would like to say something to you" sa han och titta mig in i ögonen.
"What?"
"I really like you, and I know I just have knowed you for like 3 days, bute I can't stop it!"
"I like you to, from the first time I saw a picture of you I hade always want to meet you and talk to you and hear you say that word you just say!" sa jag och titta han in i ögonen.
"Do you wanna be my girlfriend?" sa han sen.
"Yesyesyes!" sa jag och kysste han och hoppa upp i hans famn.
"I love you!" sa han.
"I love you to!" svara jag och sen gick vi in.
"I just have to teel Elina!" sa jag och smög upp till Harrys rum och knacka.
"Come in!" hörde jag Harry ropa.
"Vad gör du här?" sa Elina när hon såg mig.
"Kom, måste prata med dig!" sa jag och hon gick upp ur sängen.
"Omg jag är tillsammans med Zayn!" sa jag och log.
"Ih grattis, jag är tillsammans med Harry!" sa hon och log.
"Åh grattis!" sa jag och krama henne.
"Vi syns imorgon!" sa hon och sen och stängde dörren och jag gick ner igen.
"Are you tired?" fråga Zayn när jag satt mig brevid han.
"A little bit" sa jag.
"Come we can go to sleep" sa han och vi sa godnatt till alla där nere och sen gick vi upp.
Jag böt om till pyjamas eller a ett linne.
"Zayn, I would like to say something to tel you!" sa jag när vi hade lagt oss ner.
"What?" sa han allvarligt.
"Please don't tel my mum that we are deating, she's gonna forbid me to se you!"
"Okey, when are you gonna to tel her?"
"When we are going home, beacuse you and Harry are gonna follow us to the airport!" 
"Ofcurse but I will com home to you after this!"
"Yes, I want you yo come to me!" sa jag och kysste han och sen släckte vi lampan och jag somna på hans bröst.
Nästa morgon vakna jag av att Niall,Liam,Harry,Elina och Louis kom in och börja sjunga.
"Käften!" sa jag på svenska.
"What?"
"Oh, nothing!" sa jag och jag och Elina dog av garv sen gick alla ut.
"What did you say to them?" sa Zayn när vi bytte om.
"Haha shoot up but on swedish!"
"Oh bad girl!"
"Bradford bad boy in the house!"
"Fanny!" sa han och börja kittla mig.
Vi gick ner sen och börja käka frukost.
"Who would like to go to the beach today?" sa Harry sen.
"Me!" sa jag och Elina samtidigt.
"Me to!" sa Zayn.
"Why can't everyone follow?" sa Niall.
"Ofcourse you can!" sa jag och log.
Vi käka frukosten och sen bytte alla om, jag tog på mig mina chockrosa bikini och sen ett par jeans shorts över och ett en vit magtröja sen gick jag ner.
"Oh I almost forgot!" sa jag och sprang in igen och kom ut med min mobil och mina solglasögon och sen åkte vi.
När vi kom fram så gick jag i vattnet och Zayn kom och lyfte upp mig och kysste mig.
"Can I borrow you cap?" sa jag sen och tog den.
"You allready did!" sa han och kysste mig igen och sen sa Elina.
"Fanny come on lets bath!"
Vi sprang i och det va jätte skönt och vi bada i kanske en timme och sen gick vi upp och sola och jag kolla på min mobil.
"Omg mamma har ringt mig 5 gånger och skickat 8 sms!"
"Ring henne!" sa Elina.
"Okej"
Jag ringde upp henne.
"Hej mamma" sa jag.
"Vart är ni?!" sa hon argt.
"Vi är på stranden med killarna!"
"Vilka är killarna och vart va ni igår kväll!"
"One direction, mamma vi sov hos dom, men inget hände!"
"Hur kan vi sova hos några ni kanppt känner utan att säga till oss?!"
"För vi vet att ni skulle säga nej men vi är faktiskt 18 ni kan inte bestäma över oss egentligen!" sa jag.
"Ni måste ändå säga till vi vart ju oroliga!"
"Jaja förlåt!" 
"När kommer ni hem?"
"Vet inte, nån gång ikväll"
"Okej, älskar dig!"
"Älskar dig med" sa jag och la på.
"Vad sa hon?!"
"Hon vart knappt arg!" sa jag chockat.
"Va?!"
"Ja, hon sa bara att vi skulle säga till dom nästa gång och blababla.
"Okej, bra att hon inte vart arg, haha!"
"Ja"
"I'm hungry!" sa Niall sen.
"Go buy something?" sa Zayn.
"Any one who want something?"
"Yeah, a hamburger please!" sa jag och log.
"Okey" sa han och försvann och 5 minuter senare kommer han med en hamburgare till mig och 2 till han och sen en chips påse och 2 color.
"Here you got!" sa han och gav mig.
"Thank you!" sa jag och tog emot colan och hamburgaren och börja käka.
"M this taste good!" sa jag och log.
"Yes!" sa Niall och sen när jag hade käkat klart så gick jag och Zayn och bada.
"So are you going to you hotel or are you staing whit us?" fråga Liam sen.
"I would like to stay but we are going home tomorrow so we have to pack" sa jag med en ledsen min.
"Oh.." sa alla.
"But you can mabye slep whit us?" sa Elina sen.
"Yes, it's a big couch!" sa jag.
"Okey!" sa dom och vi åkte till dom och hämta lite saker och sen åkte vi till oss.
Vi gick in och jag och Zayn lämna våra saker på mitt rum och sen gick vi ut i vardagsrummet.
"So what are we gonna do now?" sa Niall.
"Ordet a pizza and look at a movie?" sa jag och Elina samtidigt.
"Yes!" sa Niall och Harry ringde till pizza snubben och Liam,Niall och Zayn valde film medans jag,Elina och Louis sprang ner till resturangen och tog bestick och tallrickar och sen drog vi till en mataffär och köpte drickor och godis.
"So which movie?" sa vi när vi kom in.
"Hum "Friends whit benefiets" sa Zayn och log.
"Okey" sa jag och sen plinga det på dörren.
Det va pizzan, jag betala och sen så gick alla ut i det lilla köket vi hade och tog sin pizza och sen gick vi och satte oss.
Efter filmen så bädda vi åt Liam,Niall och Louis och krama alla godnatt och sen gick jag och Zayn in på mitt rum och jag börja packa ihop lite.
"Why can't you come over here?" sa Zayn och klappa på sängen.
"I'm coming, I just want this to be redy!" sa jag och log och när jag va klar så gick jag och satte mig brevid han och sen somna vi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback