Stole my heart 8

 
Elinas perspektiv:
 
Jag fattade inte hur Fanny kunde somna på planet.
Jag kunde aldrig somna.
Så jag satt uppe och tog min mobil och tittade på alla bilder på mig och Harry.
Åååhhh jag saknade honom redan!
När jag har gått ut skolan kommer jag flytta till honom på en gång! och jag tar Fanny med mig.
Det tog typ 2 timmar och flyga hem.
När vi kom hem var klockan runt halv åtta på kvällen.
Vi väntade på våra väskor som typ tog hundra år.
Sedan skjutsade vi hem Fanny och Maria.
- Ses i morgon. sa jag och vinkade
- Hejdå. sa Fanny
Sen åkte vi hem.
- VI ÄR HEMMA! ropade jag
Förvånatsvärt kom Tim först och kramade om mig.
- Är du sjuk ? frågade jag och kände på hans panna
- Nej vadåra? frågade han och log
- Du sprang , till mig och kramade, mig. sa jag
- Ja får man inte sakna sin syster eller. sa han och flina
- Mamma har det du ska få. sa jag
- Yes. sa han och sprang till henne
Ja vad ska man göra med bröder? Så jag gick till pappa och kramade om honom.
Han hade precis blivit klar med maten så Tim fick duka fram.
- Juste Elina, du är med överallt i tidningarna. sa Tim
- Va!? sa jag och gick fram till honom
Han gav mig en tidning.
"Harry Styles nya flickvän?" 
"Vem är den lyckliga flickan som dejtar Harry Styles?"
Var det mycket som rubriker över hela tidningarna och över hela internet.
Det tillochmed trendades på twitter?
Det kändes konstigt men jag brydde mig inte bara jag var tillsammans med Harry så var det inget hinder för mig.
Vi åt kyckling med pommes.
När vi hade käkat gick jag in på mitt rum och bytte om och tvättade bort sminket.
Sen la jag mig i sängen och väntade på att Harry skulle ringa.
Sen ringde han.
- Hello beautiful. sa han
- Hi. sa jag
- How are you? frågade han
- I miss you alot! sa jag
- I miss you to, i'm coming as soon as i can. sa han
- But when? frågade jag
- I don't know. sa han
Vi snackade ett tag sen sa jag
- I have to go love you so much! sa jag
- Love you to and remember you are the most beautiful women on earth! sa han och la på
Han var ju bara för underbar!
Jag la ifrån mig min telefon och somnade.
Nästa morgon vaknade jag av mitt alarm. Jag gick upp och fixade i ordning mig, jag tog på mig ett par vita shorts, en typ grå långärmad tröja, halsband och ringar sen sminkade jag mig.
- Jag drar till Fanny! sa jag och tog min svarta väska och ett par svarta låga converse och stack iväg till henne.
Vi snackade en stund sen drog vi till skolan.
Efter några lektioner tänkte jag bara på Harry och bröt ihop. Tårarna bara rann ner.
Sen torkade jag bort tårarna och gick till Fanny som satt i ett hörn och grät.
- Kom vi shoppar. sa jag för skolan var ändå slut.
Det kändes mycket bättre efter shoppingen.
Klockan fyra var Fanny tvungen att dra för hon skulle hem och göra nånting så jag drog hem.
- Elina får jag prata med dig? frågade mamma
- Visst. sa jag
- Jag tycker inte du ska dejta den här pojken Harry, han är kändis och kommer förmodligen krossa ditt hjärta. sa hon
- Mamma jag dejtar honom om jag vill och han är inte som alla andra! sa jag med en högre tonart
- Hur vet du det, du har bara kännt honom i en vecka! sa hon
- Jag bryr mig inte, jag är kär och allt jag någonsin vill är att du ska sluta behandla mig som en treåring!!! skrek jag och sprang in på mitt rum och började packa min resväska. That's it jag står inte ut en dag till med mamma så jag bestämmde mig för att dra tillbaka till London.
Jag gick in på internet och bokade en sista minuten biljett.
Sedan drog jag.
- Vart ska du?! sa min mamma
- Långt ifrån dig. sa jag och stack därifrån
Jag tog en taxi till flygplatsen.
Först ringde jag Fanny och förklarade sen ringde jag Harry.
- Harry, i'm coming back to London. sa jag
- When? sa han
- In an hour. sa jag
Sen la jag på och gick på planet.
Kändes ensamt att åka helt själv.
När jag var framme tog jag en taxi till killarnas hus.
Då kom Louis och öppna.
- Elina, what are you doing here? frågade han chockat
- Can i stay here? frågade jag
- Ofcourse. sa han och tog min väska.
- ELINA! ropade Harry och sprang till mig
Han kramade om mig och kysste mig och vi satte oss ner vid dom andra killarna jag förklarade varför jag kom och massa.
Sen gick jag och Harry till hans rum.
- I love you. sa han
- I love you to. sa jag och somna.
 
 Fannys perspektiv :
Elina hade åkt till London utan mig, hum tänker fan också dra! står inte ut med att mina föräldrar ska tjata på mig hela tiden!
Jag ringde Elina.
"Hej" sa jag och grät.
"Varför gråter du?!" sa hon snabbt.
"Jag kommer, jag klarar inte av att bo här!" sa jag och börja gråta ännu mer.
"Okej, det går ett plan klockan 10 tar du det?"
"Ja"
"Bra jag säger till killarna"
"Nej det ska va en överraskning!" sa jag snabbt och sen la jag på.
Jag gick ut till köket och titta, bra mamma och pappa hade gått och lagt sig så jag skrev en lapp.
"Hej mamma och pappa, förlåt men jag sticker till London och vet inte när jag kommer hem..och försök inte att tvinga mig att komma hem!"
Jag tog mig ett par vita låga converse och sen drog jag ut och ringde en taxi, han skjutsa mig till flygplatsen och det fanns 2 biljeter kvar till London, puuh!
Jag hoppa på planet och åkte iväg, åh det kändes helt underbart att slippa Sverige!
Efter 2 timmar så landa planet och jag sprang och hämta min väska och sprang till en taxi och åkte till dom.
Jag gick och knacka på och där stog Zayn.
"Omg what are yo doing here?!" sa han och log jätte stort.
"I don't wanna be home, my parent are freaking me out, please can I stay here?!"
"Always!" sa han och kysste mig och sen tog han min väska och sen gick vi in och Niall log som en sol.
"Hi!" sa han och reste sig upp och krama mig.
"Hi, were is Elina?"
"In Harrys rom!" sa Louis och jag sprang upp och knacka på och sen gick jag in.
"Fanny!" sa hon och reste sig upp och sprang fram och krama mig och vi båda grät och grät.
"Why are you crying?!" sa Zayn som kom upp.
"I don't know, we are just sad" sa jag och ställde mig i hans famn och grät.
"I hate to se you crying, it makes me wanna cry to!" sa han och jag titta på han och log.
"Oh there is my girl!" sa han och jag log ännu mer och sen kysste han mig.
Vi sa godnatt till Harry och Elina och alla där nere och sen gick vi upp på hans rum.
"I'm so happy that you are here!"
"I'm happy to be here!" sa jag och gick till han i sängen och sen kysste han mig.
"I love you, you are the most wondelful woman in this world!"
"I love you to, you are best!" sa jag och sen kysste jag han och sen så släckte jag lampan och somna.
Nästa morgon vakna jag av att mina telefon ringde, omg det va mamma!
"Hej" sa jag sömnigt.
"Vart är du?!" sa hon argt.
"Läste du lappen?"
"Ja, du kommer hem nu!"
"Jag är 18 år jag får bestäma själv nu mamma, jag tänker inte komma hem på ett tag!"
"Skola då?!"
"Redan ringt dom och sagt att jag inte kommer komma!"
"Du kan inte bara göra så här!"
"Det märker du väl att jag kan?!"
"Vet du hur oroliga jag och din pappa har varit?!"
"Jag lämna en lapp!"
"Du kunde ha sagt det till oss, det förstår du väl?!"
"Nej för ni skulle ha förbjudit mig!"
"Jo..det är sant.."
"Men nu är jag här och jag kommer inte komma tillbaka på ett tag, jag älskar er hejdå!" sa jag och la på.
"Who whas that?" sa Zayn som hade vaknat.
"Mum" sa jag och la mig ner och börja gråta.
"No, why?!" sa han och tog tag i min hand.
"She dosen't understeand, I can't live whitout you, and she just screams at me all the time!" sa jag och titta han in i ögonen och krama han.
"I understeand and that's the best huh?"
"Yes is it, I love you!" sa jag och kysste han mjukt på läpparna.
"I love you to!" sa han och kysste mig igen och sen gick vi ner till dom andra.
"Goodmorning!" sa Niall med mat i munnen.
"Haha goodmorning!" sa jag och sen gick jag och krama Elina.
"Hur mår du idag då?"
"Lite bättre du själv då?"
"Sådär, mamma ringde imorse och va skit arg.."
"Åh, prata om det senare?"
"Ja"
Vi gick och satte oss och käka frukost och sen gick vi upp på vårat rum och jag fixa mig, första gången jag skulle ha löshår på ungefär 1 månad.
"Who are you using that?!" sa Zayn chockat.
"I don't know, I feel naked whitout it"
"Okey" sa han och kysste mig och sen gick han ner och jag vart själv kvar där uppe.
Jag sprang till mig resväska och tog fram en bild på mig och min bror när vi va små, fyfan va jag sakna han..jag bestämde mig för att ringa han.
"Och vad vill du?!" sa han med en arg ton när han svara.
"Jag vet att du säkert tycker att jag är världens sämsta syster, men jag älskar dig jätte mycket och jag saknar dig men jag kan itne vara ifrån Zayn, jag hoppas du förstör att jag verkligen älskar dig!"
"Jag älskar dig med men mamma ropar, hejdå"
"Hejd" han jag bara säga sen la han på och jag satte mig ner på golvet och börja gråta och då kom Elina in.
"Gumman vad händer?" sa hon och satte sig brevid mig.
"Saknar Daniel, men han hatar mig..åh"
"Det ordnar sig!"
"Tror du?"
"Jag tror inte, jag vet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback