Stole my heart 16

 
Elinas perspektiv:
 
Jag sprang fort upp på mitt och harrys rum och började packa ner mina grejer.
Jag packade bland annat ner, handduk, underkläder, ett linne och mina marinblåa mjukisbyxor där det stog NYC på, Fanny hade likadana.
Jag bytte om till min USA bikini som Fanny också hade en likadan.
Sen tog jag min väska och sprang ner.
"Är du klar?" frågade Fanny och log
"Japp ska vi dra?" frågade jag och log
"Japp." sa hon sen tog vi en taxi ner till stranden.
När vi kom dit tog vi närmsta bästa plats och la oss ner och sola.
Sen kom det fram någon till oss.
"Excuse me, but are you Fanny and Elina?" frågade en liten tjej som kanske var 7 år.
"Yes, can we help you?" frågade jag och log
"Are you Harry and Zayn's girlfriends?" frågade hon blygt
"Yeah that's right." sa Fanny
"Can i get your autpgraph?" sa hon väldigt blygt och räckte fram en penna och ett litet pappersblock.
Det var väldigt chockande att nån bad om min autograf!!
"yeah sure sweetie." sa jag och log och tittade på Fanny
Jag tog blocket och pennan och skrev och sen gav jag det till Fanny.
"Can i take a picture with you?" frågade hon och log
"Yeah sure." sa Fanny och log
Hon ställde sig i mellan oss och jag la armen om henne och hennes mamma tog kort.
"Bye." sa hon och vinkade och sprang till sin mamma
"Wow det var nå nytt att vi skulle ge autografer." sa Fanny chockat
"Ja, det var första gången." sa jag
"Kan vi inte bada, jag är typ överhettad. " sa Fanny och flina
"Kom då." sa jag och reste mig upp sen sprang vi i vattnet.
Vi badade en stund sen gick vi upp.
Vi solade en stund sen sa jag
"Jag har lust att göra två galna saker." 
"Vadå?" sa Fanny nyfiket och log
"Det första, pierca naveln." sa jag och log
"Ååååhh det borde vi göra idag." sa Fanny och log
"Jaa vi gör det efter vi vart här." sa jag och log
"Det andra då?" frågade Fanny
"Bleka mitt hår." sa jag
"BLONT!??!" sa Fanny chockat
"Ja blont." sa jag och skrattade åt henne
 
Fannys perspektiv :
"Awsome!" sa jag och log och sen tog vi på oss våra mjuksbyxor för det börja blåsa och det kändes som det skulle börja renga och sen tog vi på oss blåa linnen och sen tog vi en taxi till en tatuerare.
"Hello what can I do for you?" sa han och log.
"We would like to do a belly button percing" sa jag och log.
"Okey, come here!" sa han och vi följde efter han.
Jag börja göra min och jag fick ett blått långt smycke och sen gjorde Elina sitt och hon fick ett kort rosa smycke.
"So now you are done!" sa han som jobba där.
"Thank you!" sa jag och tog fram mitt kort och betala.
Sen gick vi ut ur butiken.
"Så ska vi fixa hårfärg till dig nu?" sa jag och log.
"Ja!" sa hon och vi gick in i en affär och hon köpte en hårfärg och sen tog vi en taxi hem igen.
"Okej är du redo?!" sa jag när jag öppna hårfärgspacketet.
"Ja!" sa hon och log.
"Bra!" sa jag och sen så tog jag i hårfärg i hela hennes hår och efter det hade suttit i en halvtimme så gick vi och sköljde ur det.
"Omg va fint det vart! tack Fanny!" sa hon och krama mig.
"Du vart jätte söt i det!" sa jag och log.
"Tack" sa hon och log mot mig.
"Så vad ska vi göra nu?" sa jag och gick och satte mig i soffan.
"Vet inte, chilla?" sa hon.
"Visst" sa jag och sprang upp och hämta min data och hon gjorde samma sak.
"Kom hit!" sa hon och jag gick och satte mig brevid henne men hon ställde sig upp på en gång.
"Vad gör du?" sa jag förvånat.
"Vi ska ta kort på våra percings och på min nya hårfärg!" sa hon och jag reste mig upp och ställde mig brevid henne och sen tog hon en bild.
"Awsome!" sa hon och sen la hon ut den på facebook och twitter.
"Jag är hungrig!" sa jag efter ett tag.
"Jag med, jag går och beställer pizza, vad vill du ha?" sa hon.
"En hawaii" sa jag och log och efter 5 minuter kom hon tillbaka.
"Pizzan kommer om en kvart" sa hon.
"Okej, ska vi välja en film så länge?" sa jag och log.
"Bra idé!" sa hon och vi kom fram till och titta på "john tucker must die".
Efter en kvart kom maten och vi käka den och när filmen va slut så gick vi båda och la oss.

Kommentarer
Postat av: ior

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

2012-09-09 @ 15:50:30
URL: http://utseendebesatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback