Stole my heart 17

 
Elinas perspektiv:

Ikväll skulle killarna komma hem så jag tänkte att jag och Fanny skulle göra en överaskning till dom.
Typ göra cheesecake eller nåt.
Fast det visste inte Fanny om än, hehe....
Jag vaknade och kollade på klockan, SHIT den var redan halv två på eftermiddagen och dom kom hem runt halv sex.
Jag typ flög upp ur sängen och sminkade mig på en gång.
Jag satte upp mitt hår i en toffs för jag orkade inte fixa det sen tog jag på mig ett par jeans, ett svart linne, en gråtjocktröja och en jeansväst över.
Sen sprang jag ner.
Fanny hade inte ens vaknat än!!!
Åååhh jag som var stressad ändå!
Jag sprang upp igen och in till hennes och Zayns rum och hoppade upp i sängen och hoppade på henne.
"SLUUUTA!!!" skrek hon och skrattade
"UPP KLOCKAN ÄR SNART TVÅ!!" ropade jag
"DU SKOJAR??!?" sa hon chockat
"Nej kom nu." sa jag
"Vad ska vi göra?" frågade Fanny
"Vi ska göra en överaskning till killarna." sa jag och log
"åååh vad?" sa hon glatt och log
"Det får du se." sa jag och log
Hon gick upp och började fixa i ordning sig.
“Kan du locka mitt hår?” frågade Fanny och log
“visst vart är locktången?” frågade jag
“Bra fråga.” sa hon och flina
“Men seriöst Fanny vi måste skynda oss klockan är redan tio i två.” sa jag allvarligt
“okej den är i översta lådan.” sa hon
Jag gick och hämtade den sen när den hade blivit varm började jag locka hennes hår.
när vi var klara gick vi ner och käka frukost.
“Så vad ska vi göra för överaskning åt killarna?” frågade Fanny som plockade fram frukosten
“Det är typ inte nån överaskning men tänkte att vi typ nån cheesecake eller nåt.” sa jag  och log och hjälpte till.
“Ja det blir awesome, och typ köpa lite godis och titta på film sen.” sa Fanny och log
“Ja vi äter frukost sen drar vi och handlar.” sa jag och log och satte mig ner vid bordet.
“Låter bra.” sa Fanny och satte sig mittimot mig.
Jag tog en skål och hällde upp lite yogurt och flingor.
När jag hade ätit upp började jag ta bort lite från bordet.
“Är du klar med det här?” frågade jag Fanny och höll upp flingorna
“Japp du kan ta undan dom.” sa hon och log
Jag tog bort resten sen tog Fanny bort sitt.
När vi var klara tog vi en taxi till affären.
Vi köpte dricka, godis och alla ingridienser till cheesecaken.
“Vilken smak ska vi ha på cheesecaken?” frågade Fanny
“Jordgubb kanske?” sa jag och log
“Blir jättebra.” sa Fanny och log
Sedan hämtade vi jordgubbar och betalade.
Sedan tog vi en taxi hem igen.
“Ska vi börja på en gång, för klockan är redan 3.” sa Fanny
“ja vi kan börja.” sa jag och log
Vi tog fram allting sedan började vi baka.
 
Fannys perpektiv :
Efter kanske en timme så va vi klara med allt och vi gick ut med allt i vardagsrummet och nu va det bara 20 minuter kvar innan killarna skulle komma hem.
"Vilka filmer ska vi titta på?" sa jag och kolla på Elina som satt i soffan.
"Vet inte, några bra"
"A, kom och hjälp mi välja!" sa jag och hon reste sig upp och gick fram till mig.
"Vi tar några slumpmässiga! dra bara upp en film ur lådan så blir det dom?"
"Grymt!" sa jag och efter 10 minuter hade vi tagit fram 5 filmer.
"Jag ska gå och byta om till mjukisbyxor" sa jag och sprang upp.
"Jag med!" sa Elina och sprang efter mig och precis när vi kom ner så kom killarna in genom dörren.
"Hello girls!" sa dom och log stort.
"Hey!" sa vi och jag sprang till Zayn och hoppa upp i hans famn.
"Hey Zayn, I missed you!"
"Hey darling, I missed you to!" sa han och kysste mig.
"So what are we gonna do now?" sa Niall och titta på oss.
"Come here!" sa Elina och vi gick ut med dom i vardagsrummet.
"We gonna have a movienight?" sa Liam.
"Yes!" sa jag och log.
"Nice!" sa Louis och dom satte sig och jag satte mig i Zayns knä.
Efter filmerna så hade nästan jag och Zayn somnat så vi sa godnatt till alla och sen gick vi upp på vårt rum. 
När vi kom upp på hans rum starta vi en film men efter halva filmen va vi inne i varandra och klädesplagg efter klädesplagg åkte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback