Stole my heart 18

 
Elinas perspektiv:
 
Jag vaknade av att jag ramla ner för sängen.
"Aj." sa jag och skrattade lite
"Are you okay?" sa Harry och flina
"I'm okay." sa jag och flina
"Come here." sa han och drog upp mig.
Jag hoppade närmare honom och han lekte med mitt hår.
"Do you have any plans for the day?" frågade han
"No, why?" frågade jag och log
"We are going to our beach house, wanna come?" frågade han och log
"Yeah sure." sa jag och log
Vi låg och mös ett tag sedan gick jag upp.
Jag tog på mig ett par svarta skinnshorts, ett vitt linne med ett tryck på och en jeansfärgad skjorta över.
Sedan gick jag ner och Fanny var redan vaken.
"Godmorgon." sa jag och log
"Godmorgon." sa hon och log
"Sover Zayn?" frågade jag
"Japp." sa hon och log
"okej, btw ska du följa med till strandhuset idag?" frågade jag och log och tog fram lite frukost.
"Jag vet inte, Zayn har inte sagt nå." sa hon
"Okej." sa jag och satte mig ner.
Jag åt lite sen plockade jag undan allt igen.
"Du borde hänga med." sa jag och log och satte mig soffan
"Visst." sa hon och log
Sedan kom Harry och Zayn ner.
"Hey babe." sa Harry och satte sig ner bredvid mig.
"Hey." sa jag och log och satte mig i hans knä med mitt ansikte mot hans.
"When are going to the beachhouse?" frågade jag
"About an hour." sa han och log
"Okay, Fanny is coming to." sa jag och log
"Okay." sa han och log
Efter ungefär en timme gick jag upp och hämtade min väska.
"ELINA, FANNY, ZAYN, NIALL, LIAM, LOUIS WE'RE GOING NOW!"ropade Harry
Jag tog min mobil och sprang ner.
Sedan hoppade jag in i bilen och väntade på dom andra.
"Fanny vet du vad vi borde göra innan?" frågade jag
"Nej vad?" sa hon och log
"Vi borde tatuera oss!" sa jag och log
"Är du dum eller?" sa hon och flina
"Nej seriöst eller du kanske inte vill det men jag vill och jag vet exakt vad." sa jag och log
"Jag vill hellre pierca mig typ i tungan." sa hon och log
"Aa men då gör vi det då." sa jag och log
"Vad ska du tatuera?" frågade hon
"Du vet den här rosetten min syrra har handen, en sån." sa jag och log
Sedan kom killarna.
"Louis can you stop by the tattooist?" frågade jag
"Yeah sure what are you gonna do there?" frågade han
"I'm gonna get a tattoo and Fanny gonna pierc her tounge." sa jag och log
Harry och Zayn tittade på oss chockat sedan åkte vi.
 
Fannys pespektiv :
"Are you sure about this darling?" sa Harry till Elina som satt i tatuerarstolen och vänta på att bli tatuerad.
"Totaly!" sa hon och log.
Efter 20 minuter va Elina klar med den och den va verkligen grymt fin!
"Gud va snyggt! nu är det min tur!" sa jag och gick och satte mig.
"Zayn, come and hold my hand, I'm sceard!" sa jag och Zayn kom och tog min hand.
"Ready?" sa han som skulle percia mig.
"Yes" läspade jag fram.
Han tryckte in nålen och det va en obehaglig smärta!
Efter 5 minuter va han klar.
"That really hurt!" sa jag med tårar i ögonen.
"Darling" sa Zayn och krama om mig.
Vi betala tatueraren och sen gick vi till bilen.
"I'm starving!" sa Niall.
"Yeah me to!" sa jag.
"Can we eat?" sa Elina.
"Yeah, please!" sa Liam.
"Okey, lets go to nandos!"
"Yey!" sa vi alla och log.
Vi åkte till nandos och köpte mat till alla och sen så åkte vi iväg igen och en timme senare va vi framme vid deras strandhus.
"Omg, this is awsome!" sa jag och Elina samtidigt.
"Thanks" sa dom.
"So can we go in?" sa jag och log.
"Yeah, come on!" sa dom.
Vi gick in och jag och Zayn gick till Zayns rum som han hade där.
"Zayn, this is amazing!" sa jag och slog mig ner på sängen.
"Yeah, I know, we love it!" sa han.
"Yeah, I understand that!" sa jag och log.
Vi la in våra väskor och sen bytte vi om till badkläder och sprang ut.
"Anyone who wanna bath whit me?" sa jag och log.
"Me!" sa Elina och Louis.
"Come on then!" sa jag och vi sprang i vattnet och det va hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback