Stole my heart 19

 
Elinas perspektiv:
 
Jag och Louis sprang efter Fanny och rakt ner i vattnet.
Louis såg ut att njuta av det kalla vattnet!!
"omg, it's soooo cold!" sa jag men kunde inte låta bli att skratta
"I know." sa Fanny och skratta
"Come on, you think this is cold?" sa Louis och flina
"Yeah it is!" sa jag
"Yeah sure.." sa han väldigt ironiskt och flina
Jag tittade på Fanny och vi nickade lite lätt mot varandra och log.
"1,2,3!!!!!" ropade jag och vi började skvätta vatten på Louis.
"Now it's my turn." sa han och flina
"No no no." sa jag och backade
"Yes it is." sa någon bakom mig som tog tag i mina höfter.
Jag skrek till och vände mig om och det var Harry.
"Nooo pleaase." sa jag och flina
"I'm sorry honney." sa han och pussade mig på kinden sen backade han.
Och jag såg att Zayn också var här.
Sedan kom Niall och Liam utspringades i vattnet.
"Not you to." sa Fanny och flina
"What have we done?" frågade Niall förvånat
"nothing and you don't have to do anything either." sa Fanny och log
"1.." sa Louis
"Nooo!" sa jag och Fanny som var omringade av killarna.
"2..." sa Harry
"We're dead. "sa jag till Fanny
"3!!!!!" ropade allihopa och började skvätta vatten på oss.
Jag och Fanny skrek till och hoppade upp på Harry's och Zayn's ryggar.
"hey guys, don't splash at us!!!" ropade dom till dom andra killarna
"you're smart." sa Harry och flina
"I know." sa jag och log stort
Sedan när vi hade badat klart gick vi in igen och jag och Harry tog en dusch.
Sedan bytte jag om till min pyjamas och vi sa godnatt till alla sen gick vi upp och la oss.
"I love you Elina." sa han och log
"I love you to Harry." sa jag och log sen kysste jag honom
"Goodnight beautiful." hörde jag honom säga sedan somnade jag.
Nästa morgon vaknade jag av att Harry kittlade mig.
"AHHH  stop it! " skrek jag och skrattade
"I didn't know how to wake you up, so I tickled you." sa han och log
"yeah i kind of noticed." sa jag och flina
"It's 2 P.M." sa han och log
"You're kidding me, right?" sa jag förvånat
"Nope." sa han och log
"I'm gonna go shopping with Fanny today!" sa jag och började klä på mig.
Jag tog på mig ett vitt linne och ett par svarta ljusa jeansshorts.
Sedan sminkade jag mig och satte upp mitt hår i en toffs med ett rosa sidenband som en rosett.
"Need some money?" frågade Harry och log
"No i have money. " sa jag och log
"Here you got 100£." sa han och räckte fram pengar
"100£?!" sa jag förvånat
"Yepp." sa han och log
"You are the best boyfriend ever!" sa jag och log och kysste honom
"Have fun!" ropade han efter mig när jag gick ner
Fanny var redan vaken.
Hon och Zayn satt och tittade på en film.
"Äntligen!" sa hon och log
"Gotta go." sa hon och kysste zayn
"here you got 80£." sa han och gav henne pengar
"Thanks love yah." sa hon sedan tog vi en taxi in till stan.
Utanför en affär såg vi en lapp som det stog att dom skulle ha en bal här snart och det var gratis inträde + att alla fick gå!
"Vi borde få med killarna dit!" sa Fanny
"Ja jag ringer Harry." sa jag och log
Jag tog upp min mobil och ringde harry.
"Helloo honney." sa han
"Hi darling, uhm it's a prom here in London soon. You and I, Fanny and Zayn should go." sa jag 
"Yeah sure." sa han
"Great, love yah." sa jag och la på
Fanny log mot mig.
"Vi måste leta efter balklänningar." sa jag
 
Fannys perpsektiv :
"Ja!" sa hon och vi sprang in i en affär där som sålde balklänningar.
"Omg kolla på den här!" sa jag och höll fram en rosa klännig med rosa glittrig överdel.
"Gud så fin! du borde köpa den!" sa jag och log.
"Säkert?"
"Jaaa!"
"Okej, jag går och testar den"
"Bra" sa jag och sen gick jag och leta och tillslut hitta jag en klänning som va vit med silvrig glitter överdel.
Jag gick till Elinas hytt.
"Elinaa!" sa jag.
"Ja?" sa hon och stack ut huvudet.
"Jag har hittat en klänning, låt mig komma in!" 
"Okej" sa hon och öppna och jag gick in satte på mig den.
"Omg köp den!" sa Elina när jag hade klätt på mig den.
"Okej, bara du köper den där!" sa jag och peka på hennes klänning.
"Klart! hur mycket kostar din klänning?"
"100£" sa jag.
"Okej, min med!" sa hon och vi tog av oss klänningarna och gick till kassan och betala dom.
Sen gick vi in i flera olika affärer som mac, chanel och viktoria secret.
"Jag är hungrig!" sa Elina sen.
"Jag med, kom vi går och käkar" sa jag och vi gick till en china resturang och bestälde en buffé.
"Mm va gott det här va!" sa jag sen.
"Skoja inte!" sa Elina och vi gick och hämta mer mat när vi käkat.
Vi gick till en skoaffär och jag hitta ett par svarta pumps med glitter på och Elina köpte likadana fast ett par vita.
"Ska vi åka hem?"
"Ja, det gör vi, vi ringer en taxi"
"Great!" sa jag och tog fram min mobil och ringde och 5 minuter senare kom en taxi och så åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback