Stole my heart 26

 
Elinas perspektiv:

Personen fortsatte dra oss någonstans, det drog en kall vind så jag antog att vi hade kommit ut. Man såg ingenting för det var kolsvart!
Jag försökte slita mig loss men det gick inte! Jag kändes hur vi vart indragna i en bil sen åkte den iväg.
"Omg, vem är det där shyckot?" sa jag skräckslaget.
"Jag har ingen aning, nån som inte gillar oss iallafall." svarade Fanny snabbt.
"Smart där." sa jag och flina.
"Nej men seriöst vem skulle göra det här mot oss?" sa Fanny.
"Jag har ingen aning." sa jag och tittade mig omkring. 
sen stannade bilen och vi hörde nån gå utanför bilen. Sedan öppnades dörrarna.
"I've waited for this moment." sa en flickröst.
"Det är en tjej!" viskade jag till Fanny.
"NO WHISPERING!" skrek tjejen.
Jag tittade bakom tjejen och det var en liten stuga mitt ute i skogen.
Åh det här var typ en plats i ens mardrömmar! Men för oss hände det nu i verkligeheten!
Hon puttade ut oss och in i stugan.
"Why are you doing this?" sa jag och försökte vara lugn men jag lyckades inte så bra.
"You two have stolen my husbands." sa hon med en irriterad röst.
"What?" sa Fanny och började nästan skratta.
"Yeah, Harry and Zayn." sa hon argt.
"So you do this because we're engaged with them?" sa jag och flina.
"Yes, so you can learn your lesson and i can have them for my own." sa han och såg stolt ut.
"Just that you know, they will hate you if they found out you did this." sa Fanny.
Då gick hon fram till Fanny och bitchslapa henne.
"HEEYY! You're not doing that to my friend !!!" sa jag irriterat och reste mig upp och gick fram till henne.
"And what are you going to do?" sa hon bitchigt.
"This." sa jag och log bitchigt och tog en metallgrej som låg bredvid och slog hårt i hennes huvud så att hon svimma av eller jag tror hon svimmade av iallafall.
"Kom!!" sa jag till Fanny och vi sprang så fort som möjligt genom skogen. Vi bestämde oss för att åka till Zayn's kusin där Jason va just nu. Vi tog en taxi dit.
"jag ringer Harry, jag bryr mig inte om dom är på konsert just nu." sa jag och tog fram mobilen och slog in Harrys nummer. Efter många signaler svarade.
"Hey honney i can't talk have to go out on stage right now." sa han stressat.
"Harry, you have to come home." sa jag med tårar i ögonen.
"W-what happend?" frågade han oroligt. "Harry come on." hörde jag i bakgrunden.
"It have happend a thing." sa jag och kunde inte hålla imot tårarna så dom rann och Fanny la sin arm runt mig och kramade om mig.
"We're can't live at your place if you're not home, so we're going to Zayn's cousin." sa jag sedan.
"What's wrong with our house?" sa han.
"Alot, please come home!" sa jag nästan panikslaget.
"We're coming." sa han och la på.
"Kommer dom?" frågade Fanny. Jag nickade och la mitt huvud på hennes axel sedan var vi framme. Vi sprang så fort som möjligt och bankade på dörren.
"Fanny, Elina come in!" sa zayn's kusin och vi småsprang in.
 
Fannys perspektiv :
Vi sprang in och slängde igen dörren efter han och låste och sen kasta vi oss i varandras famnar och börja gråta.
"What happend?!" sa hon chockat.
"Edona...something terrible has happend...."
"What!? what's going on!?" sa hon chockat och vi satte oss ner i hennes soffa och berätta medans jag mata Jason.
"Omg...have you tell the boys?"
"No, but there are coming home" sa Elina och Edona krama om oss.
"And...thank you for wathing Jason" sa jag och försökte le men det gick inte, jag va i ett chocktillstånd.
Efter nån timme så kom killarna till Edonas hus.
"Omg girls, what happend!?" sa Liam chockat när han kom in och jag och Elina kasta oss i Harry och Zayns armar.
"Edona...what going on whit theese two?!" sa Louis och titta på oss och hon berätta vad som hade hänt och man riktigt såg ilskan i allas ögon.
"We are moving!" sa Niall till slut.
"What?!" sa Harry.
"Yes, we can't live there, they are afriad of our house, come on boys, we got another house in London, I don't want my two best friend to be afriad in my own house!" sa Niall och jag log bara åt det han sa och dom andra höll med så vi åkte hem och börja packa och när vi hade packat hela natten så va vi klara så runt 4 på morgonen så åkte vi till det nya huset, som ingen visste om att dom hade, inte ens jag och Elina visste om det.
"Omg..so beautiful" sa jag och Elina och sen sprang vi upp och valde rummen brevid varandra för i det förra huset hade vi rummen längst bort från varandra!
Zayn och Harry kom upp och kolla på valen av rummen och det stog redan sängar där inne så vi tog bara in våra andra saker och sen fixa vi ett lekrum till Jason brevid köket, ett spelrum till grabbarna där dom kunde spela fifa och allt sånt där, sen fick jag och Elina ett rum med våra tjejsaker, som smink, kläder, skor osv och en studio. Och självklart hade alla ett varsitt rum också.
"This house if better then the ather, and bigger!" sa jag när vi fixat allt och klockan va runt 7 på morgonen.
"Yes, I know, we wanted to move here eariler but you goy you're baby so we waited"
"Okey...but I'm going to have some sleep now...have been awake for one hole day..If Jason wake up and are hungry therse some baby bottles whit milk in the frigde" sa jag till Zayn och han nicka och kysste mig och sen pussa jag Jason som hade somnat i hans famn och sen gick jag upp till mitt och Zayns rum och bytte om och somna på en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback