Stole my heart 27

 
Elinas perspektiv:

Fanny hade precis gått upp och lagt sig. Jag satt bara och tänkte på den där tjejen framför tv:n. Lixom tänk om hon inte vaknat upp än, eller nånsin!!??!?!
"You should try to get some sleep." sa Harry.
"I can't." sa jag och satt kvar.
"Why not?" frågade han.
"What if she don't wake up?" sa jag och tittade på honom allvarligt.
"What do you mean?" frågade han allvarligt.
"Well, i-i hit her in the head with some heavy metalthing and she fainted i guess." sa jag 
"YOU DID WHAT?!" sa han med en högre ton.
"It was the only way, she hit Fanny so i had to do something." sa jag och en tår rann ner.
"Okay you know what,let's not talk 'bout it." sa han och kramade om mig.
Vi tittade på en film sen var det dags att gå och lägga oss.
Jag tänkte på massa och en grej jag inte berättat för honom, men det måste jag! Fast jag ska berätta för Fanny först..
"I love you, you know that right?" sa han och la sig bredvid mig.
"Yeah i know, i love you to." sa jag och kysste honom.  Sedan somnade han, det gick runt 1000 tankar i mitt huvud men tillslut kunde jag somna.
 
Nästa morgon vaknade jag upp runt halv elva och Harry låg fortfarande och sov.
Jag klädde på mig och fixade i ordning mig : http://www.polyvore.com/untitled_38/set?id=67367444.
"You're awake?" hörde jag Harry säga med sin morgonröst.
"Yeah, i just woke up." sa jag och log.
"Did you sleep well?" frågade han.
"Yeah." sa jag och log.
"I like your shirt." sa han och tittade på min tröja där det stog 'London Boys' på.
"Yeah me to." sa jag och log.
"Come here." sa han och sträckte ut armarna och ville att jag skulle komma.
"I can't i have to talk with Fanny, it's kind of important." sa jag och log inte längre.
"Somethings wrong?" frågade han.
"I don't know." sa jag och gick till Fannys och Zayns rum men hon hade redan gått upp så jag antog att hon var i köket och matade Jason. Och jag hade rätt.
"Godmorgon." sa hon och log.
"Godmorgon." sa jag och såg lite allvarlig ut.
"Vad är det?" frågade hon.
"Kan du ge Jason till Zayn ett tag?" frågade jag.
"Visst; ZAAYN!!!" ropade hon och han kom ner.
"Can you take Jason for awhile?" sa hon och gav Jason till zayn. Jag drog med henne ut på terassen.
"Vad är det?" frågade hon.
"Uhm, jag har inte berättat för Harry än för jag vet inte hur han ska reagera men jag har vart gravid i sex veckor med hans barn..." sa jag tyst så ingen kunde höra.
"DU ÄR VAD?!??" typ skrek hon.
"Ssscchhh!!!" sa jag .
"Du måste berätta för Harry!" sa hon snabbt.
"Jag vet inte hur, tänk om han inte blir glad!" sa jag och tittade ner.
"Jag lovar han kommer bli jätteglad, gå och berätta för honom nu." sa hon och släpa in mig.
Hon släpade mig till övervåningen in till mitt och Harrys rum där alla andra var.
"Uhm guys can you come with me to the livingroom , harry and elina need to talk." sa Fanny och fick med alla ut.
Harry tittade undrade på mig. Jag var tyst en stund.
"Harry, i'm ... pregnant..." sa jag tyst.
"YOU'RE WHAT!?!!??!" typ skrek han också.
"With your child." sa jag tyst.
Han var tyst ett bra tag och gick fram och tillbaks i rummet.
"When did you find out this?" frågade han seriöst.
"Uhm i've been pregnant in about six weeks. " sa jag
"SIX WEEKS?" sa han och såg chockad ut. Jag bara nickade.
"Why haven't you told me?" sa han och ställde sig framför mig.
"I was scared you would leave me..." sa jag tyst och tittade ner i makren.
"I would never leave you!!!" sa han och kysste mig sedan gick vi ut till dom andra och satte oss i soffan.
Det var tyst ett tag men sen bröt Louis tystnaden.
"So, any news?" sa han och log.
 
Fannys perspektiv :
"Yes I'm pregnant" sa Elina och man hörde ett "ohh" från alla killarna och sen börja alla krama Elina och jag stog där och log med Jason i famnen.
Sen gick jag upp och satte på mig på mig en blommig topp och ett par höga jeansshorst med ett skräp till och platta håret och sminka mig och när jag va klar kom Elina in.
"Hej" sa jag och log.
"Hej.." sa hon och såg inte så glad ut.
"Vad är det?" sa jag och gick fram till henne.
"Jag saknar....mamma." fick hon fram efter några minuter.
"Tro mig...det gör jag med" sa jag och vi satte oss på min och Zayns säng.
"Vi kanske borde åka och hälsa på dom snart? vi har vart här i snart 1 år.." sa jag efter en lång tystnad.
"Jo..ja..men jag hatar hon ändå."
"Vem?" sa jag chockat.
"Mamma."
"Jaha, förstår dig, men snälla...följ med mig till Svergie?"
"Okej..för din skull." sa hon och log lite och jag krama om henne och sen ropa Zayn på oss och vi sprang ner.
"Wanna go to the amusement park?" sa han och log.
"Yes, but who's gonna take care of Jason?"
"Liam, he's not feeling good" sa han och log och jag gick ut till Liam som satt på altanen och gav han Jason.
"There's some milk in the frigde if he's getting hungry" sa jag och log.
"Yes, I know." Jag log mot han och sen gick jag ut till dom andra och sen åkte vi iväg.
"Let's go to the roller coster!" sa jag och vi sprang till berg och dalbanan och jag satte mig brevid Zayn.
När vi va klara så skratta alla förutom Harry, han va likblek i ansiktet.
"It's was so funny!" sa alla.
"NEVER EVER EVER AGAIN!" Sa Harry och vi skratta åt han, sen köpte vi sockevadd och åkte massa karuseler och när det stängde klockan 9 så åkte vi alla hem och starta en skräckfilm och sen klockan 1 så gick alla och la sig och jag somna på en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback